ya ALLAH rahmatilah kami di dunia dan akhirat Lilypie Second Birthday tickers

Friday, January 24, 2014

Langkah Ceria

assalammualaikum ..

eh cerita da nk basi..
tp nk gak tepek sini..
sbb? kan ni mcm diari .. wakakaka

Langkah Ceria dan Kempen Kibar Bendera Wilayah Persekutuan

kat putrajaya je pon.. ahad lpas.. 19hb Januari 2014
ni pict di hari kejadian.. boh kat ig..

ktorg gerak 7am+ la dr umh..
amek ank buah dlu.. pastu smpi je beratur amek bju olen..
tp tu la lmbt.. so size y tggl bebeso.. 2xl 3xl..
satu je dpt L hahaha mine :p
so caca tu pon redo je pki bju beso kedoboh wakakaka

lpas amek bju ktorg lpak kat rumput tu..
dgr cakap2 pastu ade nyanyi2 

pastu lpas kan thaqif berjalan dengan gembira kat rumput..
caca ckp ksian .. sbb rumput cucuk.. 
tp elok je thaqif tu haha suke la.. bebas~

 hah tengok tengok betapa gembiranya beliau hehehe
tgk ekspresi berbeza tu?
bila bg dia lpas bebas ngn soh dok elok kat dlm stroler hihih
Alhamdulillah dapat jalan jauh jugak..
seronok ok jalan cenni..
ngn ank.. tengok pemandangan..
tengok gelagat org.. siyes xrasa penat!
i enjoy sgt this aktiviti.. :)
pdahal bapak jauh la dorg ckp lbey kurang 5km tu..
bes tgk ade budak y naik skuter.. naik beskal..
ade jln tkedek2.. ade naik stroler mcm thaqif ;)

ade cabutan bertuah juge.. namun kami tidak bertuah -_-
tp ok ape.. free kot..
dpt bju oren free dpt mkn oblong ramly lg..
oh ngn air mineral..
next event klu y santai cenni mau join lg..insyaALLAH :)
nk ajar thaqif gaya hidup sihat hehehe

4 comments:

S.n.Fariza said...

:) ceria.
dh besar dh anak.

nurul husna said...

tak sabar tggu irfan besar n dah boleh jalan mcm thaqif

Hidayati Farhan said...

sonoknya dapat pi padang petang2. hehe Rania belum berkesempatan beriadah lagi

amal salleh said...

SNF: tu la psl.. cepat je dia mmbesar..

NH: hahha jalan jatuh lg..

HF: heee ni pon sbb ade event.. sonok!