ya ALLAH rahmatilah kami di dunia dan akhirat Lilypie Second Birthday tickers

Monday, March 21, 2011

j.a.u.h

ngeee :D
hahahaha bler da gado..same2 majuk..
adoila..gedik..
bler pk2..aku ni mmg less-toleransi nk bndingkn ngn dia..
so tpakse en.t sabar jek ngn aku..
tp aku pun kena sbr ngn dia e..(ape e???)
kdg2 aku melampau..
tp kdg2 mrh aku bersebab ok!


what ever it is..ktorg da findout something.. unbelivebel!!
tp xpe..dugaan..hope kami kuat :)
btol kot kn..lpas kt ade prob..if kt ade lg rs nk bertolak ansur..
kt akn dpt satu jwpn..
bincang elok2..bila da rs kurang hangen tu..
sbb bler mrh kt akn ckp tnpa pikir..
sila bg minda bley pikir secara rasional..
bru la kt diskas ye..
sedang melalui fasa pelangi ni..
kejap kaler cun..kejap kaler xcun..hahaha

p.s: bley x mlm td, mkn ngn family en.t..tp dia xbgtau pun..so pki selekeh!!! *hangen*

.. cheQmoOmOo ..

4 comments:

said...

biasa la dik....gaduh2 manje time bertunang nih
hehehe...akak dulu ada gak gaduh2 manje...majuk2 manje...hehehhe

SABAR itu penting...walaupun akak kadang2 kurang kesabaran hehehhe

take care ya....(^^,)❤..

amal salleh said...

:') masey kak..hehehe msih blaja nk jd sabar..hehehe

akk pun, drh manis tu ;)

farahfatihah said...

gaduh2 manja tu kan biasa hehehehe

amal salleh said...

hehehehe tu la psl :p