ya ALLAH rahmatilah kami di dunia dan akhirat Lilypie Second Birthday tickers

Monday, January 17, 2011

diri yang dilanda kepenatan

huhuhu letih a arini..
nape ek??mb da lm xblik pg isnin..

tp aku perasan..aku jd xtra letih..
sbb setiap jam aku akn terjaga..
tp mb jgk sbb jumaat stres+sabtu borak psl bln dpn je..
plus smlm seharian berjalan..

tp aku rs mb aku takot telajak tdo..
so agknye minda bwh sedar asyik alert jek..huhu T_T
logik ke teori sy ni?? *wonderingmode*

dahtu dlm train lolap gk..so mamai lg..
nasib bek xtggu bus..thank wak amek sy pg td..

ade plak nk go through document ni..
hurmm pow gule2 kak nana jap..
pehtu dpt tau plk xlm lg..
opis nk blok tenet..ade waktu lunch je.. T_T
perluke sy puasa everyday???
*semata2 nk online???sungguh maniac aku ni*

ntah le..tp aku mmg lesu+lemau da ni..


.. cheQmOomOo ..

No comments: