ya ALLAH rahmatilah kami di dunia dan akhirat Lilypie Second Birthday tickers

Monday, February 17, 2014

Masa

assalammualaikum

makin hari .. makin sikit ..
perasan tak ? rasa masa cepat giler berjalan ..
rasa macam belum buat apa tapi dah nak malam ..
rasa macam baru semalam besalin arini anak dah berlari ..

penah tak jugak rasa ..
makin sikit masa kita dengan orang yang kita sayang ?
macam banyak sangat hal ..
tak kecukupan masa nak melayan ?
tak cukup masa nak tengok anak main bola atau baca buku ?

pernah tak ? kita pulak rasa macam tak diperlukan ?
macam orang tu terlalu sibuk ..
terlalu penat .. terlalu perlukan rehat ..
sampai kita rasa kita tak layak dapat masa dia?
macam kita rasa masa kita berjalan ..
tapi kita rasa kosong ? pernah tak ?

kita ada dengan dia .. sama-sama ..
kita duduk dekat dia .. kita baring sebelah dia ..
patutnya kita tak rasa sepi kan?
tapi kita rasa jauh sangat .. macam dalam rumah kosong ..
pernah tak ?


cemana la y LDR tu kn? T_T

2 comments:

Petak Bunga said...

dunia akhir zaman makin lama, makin singkat

amal salleh said...

yup.. pnah dgr jugak org ckp centu.. -_-'